Bloggen

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag nu, har haft fullt upp med både sjukdom och skola, har precis varit sjuk i en vecka, har haft ögoninflammation och varit väldigt förkyld så jag har inte haft någon ork till att blogga, det låter fånigt men sant! (ska bli ändring på detta)
Jag har tänkt endel på om jag ska blogga om något särskilt, men jag vet inte vad det skulle vara isåfall, kanske design, tråkigt att läsa vad jag gör för något, jag har ju inte så mycket att skriva om så att det skulle ju vara roligare för er bloggläsare att läsa något annat som inte har med mig att göra! (Kom gärna med förslag på det, behöver inte publicera era förslag heller)

Mycker i skolan nu när man har varit borta i en vecka, har spanska och Naturkunskaps prov, urk! Måste ju även säga att jag har de bästa vännerna i världen! Puss på er, ni vet vilka ni är!

Sista veckan innan lovet, vill bara att denna vecka ska springa iväg, hittills har den ju gått relativt fort och det gillas starkt! Sedan på fredag ska jag och bästa vännerna äta pizza för att fira lovet, sen blir det avv ut och gå varje dag i max 40min, enjoy..!
Chacha


Kommentarer
Postat av: mikaela

NICKLIS! du skrev att du ska äta pizza med oss och det tycker jag du fortfarande ska göra :D

2009-10-22 @ 16:59:27
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 05:17:07
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0