Torsdagar

Denna torsdag var rätt okej, torsdagar brukar vara riktigt jobbiga, hade fotolektion i 2tim idag, rätt roligt att framkalla bilder och att springa i mörker rummet!
Rätt soft att komma hem med en pizza på bordet som väntar på att bli uppäten, dock var halva pizzan redan uppäten men vad gör det när de finns cola!

Imorgon ska jag till Kupolen med Moa och köpa skor och en tröja och efter det ska jag äta Kinamat med Moa, Frida och Tove, det blir gott som fan, längesen man åt det nu!

Vill verkligen hitta ett jobb nu, jag och Moa har försökt men det har inte gett några resultat än, fan jag kan inte leva på ett studiebidrag som bara är 1050kr liksom, det är aldeles för lite pengar.. Hoppas verkligen jag får jobb innan jul annars får jag väl leva på studiebidraget tills efter nyår då dom höjer studiebidraget till 1400, men det är inte speciellt mycket pengar det heller men de är iallafall 250kr mer!

Cha cha!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh grattis ett inlägg! :p

Torsdagar är fett med najs.

2009-10-01 @ 21:24:10
URL: http://crossunwind.blogg.se/
Postat av: Toveh

CHA CHA! AMAGAAAAAD :D (Y) det artar sig! men hörru, bli inte ledsen if I nog kommer to the kinamat imorgon. kanske inte hittar någon bra buss, eftersom jag inte tänker gå på naturkunskapen..

2009-10-01 @ 21:26:13
URL: http://tovehtyckerom.blogg.se/
Postat av: Toveh

not* inte nog.

2009-10-01 @ 21:26:29
URL: http://tovehtyckerom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0