Streesig helg

Har tyvärr inte hunnit tagit mig tid till att blogga, hela helgen har varit fullspäckad, har gjort en massa denna helg som shopping, barnvakt, med mera..
Under helgen har jag blivit ännu mer förkyldare än vad jag har varit under veckan, känner mig lite bättre nu, jag  hoppas på att det blir bättre tills imorgon!
Har shoppat en del denna helg bland annat ett par tygskor, jag vet inte hur jag tänkte där men vafan dom var billiga!;) 
I fredags åt jag thaimat tillsammans med moa och malin, mycket gott!
Nu ska jag hoppa in i duschen.!

Chacha

Kommentarer
Postat av: Toveh

haha ja, blir så sur. MEN NÄMN INTE DERAS NAMN I MIN BLOGG, då gör du ju reklam för dom jävlarna :( xD

2009-10-10 @ 14:28:18
URL: http://tovehtyckerom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0