fredag

Helg igen efter en tuff vecka i skolan, denna vecka har gått sjukt fort, den bara sprang förbi.
Idag har jag 2st svåra val att göra, endra går jag på fest eller så blir det att gå ut och äta.
Just nu tror jag jag går ut och äter "magen kurrar lite", de va ett tag sen man festa men vafan så mycket som ska göras innan, för det första måste jag skaffa dricka och det är inte det lättaste, festen är iaf vid mellsta och det är ju en bit bort, vi får se hur de blir.
Inget planerat inför lördagen och söndagen, vill gärna hitta på något med någon för man vill ju inte ha en tråkig helg, nu för tiden hinner man inte göra så mycket under helgerna, de är läxor osv, men denna helg har jag inte en enda läxa som är skönt!
Ska ta och hoppa in i duschen nu så ses vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0