måndag kväll

Det har varit en riktigt jobbig dag idag, har haft migrän och feber till och från hela dagen, man tappar lätt koncentrationen och blir på ett riktigt dåligt humör.
Har precis kollat klart på idol samt en snabbdusch, nu hoppas jag att rätt personer går vidare, kommer dock inte ihåg namnen på dessa.

Som ni kanske ser så har jag och tova ändrat min blogg, jag tycker den blev riktigt fin och jag hoppas ni också tycker de, har ni några synpunkter så kom gärna med dom, alltid roligt att höra andras åsikter.

Ska bli dåligt väder imorgon eller till veckan så som regn och snö, det vill jag verkligen inte ha, det gillas inte!

Nu ska jag bädda rent i min säng och kolla vem som åker ut på idol, eller ska jag säga vilka som går vidare?
Aja.. enjoy på er..

Kommentarer
Postat av: Moah

omg, ska det börja snöa redan!? :O yehey, rommealpin nästa! :D haha ÄLSKA SNÖ NICKLIS!

2009-09-29 @ 19:48:27
URL: http://moahsalo.blogg.se/
Postat av: Lisa

GAAAAAAAH

2009-10-01 @ 12:48:12
URL: http://crossunwind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0