orientering

Orientering = inte kul

Orienterings morgonen började med att jag, josefin och toveh sprang ut i skogen med våran karta, passkort och ja.... tovehs kompass, helt onödig tycker jag men tove trodde att hon skulle få användning av den som hon absolut inte fick eftersom vi gick efter ett par Soltorgare som visste hur man skulle handskas med kartan!
Vi gjorde iallafall "ett" försök med att hitta en kontroll och då beslutade vi oss för att ta kontroll 22 som låg till vänster på kartan och när vi kom "fram" till kontrollen visade det sig att de var kontroll 35 som låg allra längst till höger på kartan, och ja de är josefins fel för de va hon som va vägvisaren.
Nåväl.. vi hittade iallafall 9st kontroller som gav oss 33p, mycket bra kämpat.

Måste också påpeka att jag aldrig har sett någon OSMIDIGARE människa i skogen som toveh, hon hoppa, hon flög, hon simmade, hon kastade sig och hon ramlade över dessa små bäckar, stubbar, grenar och ja allt man kan tänka sig, men jag fick mig då ett GOTT skratt några gånger under vandringen i skogen. 
 


Kommentarer
Postat av: Toveh

HAHAHAHHA, HAHAHAHAHAAH, JAG DÖR JAG DÖR JAG DÖR. xD "hon hoppa, hon flög, hon simmade, hon kastade sig och hon ramlade..."

SÅ JÄVLA BÄST INLÄGG XD Gahahaah.

2009-09-23 @ 15:50:07
URL: http://tovehtyckerom.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-13 @ 01:21:44
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0