Thai mat

Idag är det fredag, det betyder att det är helg! Jag har en fullspäckad helg alltså, idag ska jag ska jag åka till kupolen och kolla på kläder sen blir det THAI MAT!
Imorgon ska jag åka ner till Stockholm för att kolla på hockey, Djurgården in my heart.
Djurgården - Modo ... hatar modo hoppas verkligen att dom förlorar så att dif får en bra start i år, de har ju inte gått särdär väldans bra för djurgården dom senaste åren så jag hoppas verkligen att det går bättre i år!

Imorgon kommer det nog bli en del shopping också, globen köpcentrum, ohgud så stort, haha!
Ska även träffa några kompisar i Stockholm, ska bli skoj att få se er igen.
Söndag blir de plugg plugg plugg.. inte kul men jag måste verkligen plugga lite nu, ligger fett långt efter på matten, det ska bli ändring på det.
Ska äta mat nu..

Chaaao!


Kommentarer
Postat av: Moah

åh gu så gott med thaimat! jag vill också ha, ge mig ^^,

2009-09-27 @ 22:22:07
URL: http://moahsalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0